Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Aku Geram!!!


Pengasuh anak - anak umi bagi tau last minit tak nak jaga anak.
Geram!!!
Kalo ye pun bagila tempoh 1 minggu senang aku nak cari pengasuh baru.
Ini tidak! Esok dah tak nak jaga hari ko bagi tau.
Nasib baik ko orang tua dah pangkat nenek kalo tak memang aku maki je.
Dah tu nasib baik bulan pose...
Banyak betul dugaan kali ni..

*** Nasib baik ada hamba Allah murah hati nak jaga anak-anak. Murah lagi dari ko.

2 ulasan:

MyHeartMySoul's Diary berkata...

sabar ye.. he3.. sy pn pnh kena tp seb baik la esk tu mmg sy cuti.. tp sebulan jgk la baru dpt pengasuh baru..

amieroziana berkata...

pastu camne umi...geram kan kalu kena camtu...tapi mana tahu kut2 lepas ni dapat yg lagi bagus ker....mintak2