Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Akhirnye, Berjaya jugak!





Cer teka mana satu atiqah & aqilah

Kembar ni dah niarap lama dah.
Cuma kepala tak berapa nak kukuh.
Kejap je pastu jatuh balik. 
Dah jatuh nangisla kan.
Alhamdulillah 2 minggu lepas dah berjaya sepenuhnya.
Dah boleh pusing balik tapikan bila pusing balik kepala dorang mesti berdetum.
Huhu kesian anak mama.

Dorang ni adik beradik serupa je kot.
Adha masa nak masuk umur 4bulan demam panas jugak.
Tapikan tak masuk wadla.
Rupanye demam tue nak boleh niarap.
Twin pun macam tue jugak kot.
Balik dari hospital dok galak je meniarap.
Habisla mama kalo betul twin ikut macam abangnye.
Adha last sakit teruk umur 1 tahun 1 bulan.

Tiada ulasan: