Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Jumaat

AKHIRNYE BELI JUGAK.

Hari tu pikir malas nak beli.
Yea la twinkan kecik lagi.
Takut panas plakkan.

Lagipun semua saiz yang umi tengok semua dalam usia 1 tahun ke atas.
Tu la malas beli.

Tapikan tadi dalam nak cari tudung nak pakai raya.
Terjumpa jugak barang tue.
Pikir 2 3 kali nak beli ke tak.
Comel sangat bila tengok.
Macam-macam kaler jugak.

Akhirnye ambik jugak.
Mujurla ada saiz 0(bawah 6 bulan).
Tapi tak sama plak kaler dengan baju umi dengan adha.
Tapi dah berkenankan ambik jugakla.
Janji nampak sikit kaler hijau kan.

Bawah nila barang yang akhirnye umi beli.
Tak sabar nak tunggu twin pakai.












Nampak panjang pulak. Ni sekali kain.


ada 2 satu atiqah &satu aqilah

1 ulasan:

maszmadi berkata...

eee mesti cumel si kembar pakai baju kurung kan... hikhikhik