Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Ah Sudah, Sempat Ke Tak Nie!!!


Raya dah dekat.
Tinggal 4 hari je lagi kan.
Alhamdulillah persiapan anak-anak hampir beres.
Cuma seluar baju melayu adha belum dihantar oter lagi.
Labuh sangat.
Atenye anak dah pendek labuh la seluar tu kan.

Benda lain yang anak takda:
  • Stoking adha
  • songkok adha(ingat malas beli coz dia tak minat pakai)
  • kasut kembar (perlu tak?)
Itu je la yang tak beli lagi.
Tengah pikir patut beli ke tak.

Baju mama punya hanya 2 pasang je baju kurung/kebaya.
Blous - blous takda.
Tahun ni lebihkan anak.
Baju lama pun elok lagi.
Tudung pun belum lagi.

Tapikan satu je kerisauan hati umi.
Baju kebaya yang umi hantar 2 minggu sebelum puasa tue masih tak siap.
Adoila!!!
Macam mana ni.
Umi cakap kat dia seminggu sebelum raya umi nak ambik.
Tapikan semalam pergi dia cakap tak siap lagi.
Tengok dalam hari ahad ni.
Baru rancang sabtu malam ahad dah nak balik kampung.
Kalo tak siap maknanye sepasang je la baju mama.
Sedihnye.

1 ulasan:

Rizziela berkata...

Untuk twin sya..saya belikan stokin yg ada bentuk2 tu..cantik gak..rugi beli kasut coz kecik lagi kan :D