Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Terlepas Panggilan Gara-gara Bateri Kong!









Semalam tertinggal handphone kat pejabat. Punyala gelabah tau nak gi ambik balik anak-anak kat rumah takda sape nak jaga. Yeala, dah la rumah takda telefon rumah handphone plak tertinggal. Buatnye ada kecemasan tengah malam manala nak cekau telefon.

Akibat tertinggal handphone, pagi tadi check bateri plak kong. Aduyai, dahla takda charger spare kat office ni. Kol suami pakai telefon office cakap handphone habis bateri kalo nak kol, kol pejabat umi je.

Tengah hari tadi balik rumah kejap caj bateri. Bukak je ada berpuluh miskol. Dari mak dan suami yang paling banyak. Ini semua malam tadi punya panggilan yang tak jawab. Sorry mak lupa nak bagi tau hadphone tertinggal kat office.

Check punya check ada lagi 3 miskol dari number 03 3325 1029 sebanyak 3 kali. Tarikh miskol adalah hari ni. Waktu tak ingat plak. Try kol rupanye dari syarikat ini:


Ayok terlepas lagi satu peluang nak dapat treatment free. Adoila. Kola tadi bagi detail dia cakap nanti dia kol back. Mintak2la dia kol back dapat buat treatment free. Hahaha...

Tiada ulasan: