Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Jumaat

Korang dah tempah ke??

Baju Kurung Moden

Kebaya

Baju Kurung biasa
Puasa dah dekat kan. Tinggal berapa hari je lagi. Pastu raya. Aduh banyak plak bajet tahun nie. 3 anak baju kena beli. Huhu. Tahun lepas takpela sorang je kan. Baju mak pun boleh banyak lagi. Tapi tahun ni lebihkan anakla plak. Yeala kanak-kanak la paling seronok time raya. Duit masyuk oooo...

Kerana pikir anak je lupa baju  mak sendiri. Padahal kain dah ada hnatar je wat lupa-lupa. Hari ni baru kelam kabut nak gi hantar. Nasib baikla ada orang nak terima lagi kalo tak beli la jawabnye. 

Kawan-kawan macam mana plak? Dah tempah ke? atau beli je?

Tiada ulasan: