Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Si Kembar Yang Dah Bulat...

Kakak Suka adik terkejut kena tumbuk dgn kakak..


Si Kembar yang di tonggeng langgang oleh mamanye.
 Ini gambar atiqah & aqilah yang terbaru. Dah berusia 3 bulan 4 hari dah hari nikan. Cepat je masa berlalu. Badan dorang pun dah makin bam-bam.
Semalam dorang gi cucuk 3 bulan. Alhamdulillah tak demam. Dan tak meragam macam cucuk 2 bulan hari tu. Sampai pagi mama tak tido.
Berat dorang 4kg sorang. Dah ok la bagi umi. Lagipun dorang lahir pun kecik je kan. Bulan depan datang timbang je coz berat masa lahir kecik jadi datang untuk pantau berat je.

5 ulasan:

LYAfrina berkata...

comelnyer.. y mana satu atilah & aqilah..

MaMa_AdHa berkata...

Yang senyum tu atiqah(kakak)... Yang masam tu aqilah (adik)

nursalwa berkata...

chumelnya.. best dpt anak kembarkan..

mama shifa berkata...

Alhamdullillah sihat-sihat anak umi
bestnyer kembar!

ellisya berkata...

alolo..
konpius tak mula2 nk cam diaorg niH?
nmpak sama sesangat..
risau gak..kot2 nnt my baby ni lahir tk dpt cam diaorg..beli brg dh la semua sama je..hehe..