Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Ni La Port Dia Kalo Mama Masak

 Bukan kemain happy adha bila mama letak dia kat situ. Senyum aje dapat  main air.
Siap muncung mulut. Habis basah simen bawah.

Lega dah masa ni. yeala gambar kat atas kan ada periuk dalam sinki tue. Kaki dia kena dok atas la.. Bila dah angkat periuk kaki boleh letak bawah.
Betapa kusyuknye dia main sampai mama panggil tengok kamera pun tak nak.

Tiada ulasan: