Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Mak Budak or Anak Dara?

Rumah aku ni berjiran dengan india. India sebelah rumah ni pomen motor ok. Senang je kalo motor aku rosak terus je hantar rumah dia. Boleh dapat murah lagi.


Macam ni ok, hari tu (dah selalu) aku balik keje macam biasa. Sampai rumah adala 2 3 orang mamat ni tunggu luar pagar ruamh pomen ni la. Tunggu motor siap di baiki. Masa aku nak turun dari motor bukak pintu pagar nikan adala salah sorang mamat ni dok asyik tengok aku je. Tapi aku wat tak tahu je la kan. Atenya dah bini orang takkan menggedik nak melayan plak kan.
Bila aku dah parking motor dan nak tutp pagar dengarla india sebelah rumah ni cakap,
" Dia sudah ada anak 3 la. itupun u mau kacau ke".
Hahahaha. Nak gelak pun ada. Muda sangat ke aku ni. Tak nampak macam mak budak ke. Takkanla dia tak nampak baju anak aku sidai dekat ampaian.
Elok je lepas tue, pengasuh mari hantar anak aku naik van. Terdiam terus budak tue tengok aku dukung anak. Mcam-macam la perangai orang nikan..





*** Bukan aku bermegah. Aku sedar diri aku yang tak cantik ni. Hanya berbedak biasa je.

2 ulasan:

alyyani berkata...

cantik je tuh :)

STEP CONSULTANT @ BLOG berkata...

awak badan kecik jer.. mmg la susah nak bandingkan.. tengok slim jer cam anak dara.. lagipun umor awak mmg masih muda lagi.. saya umor 26 baru kawen hehe..