Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Berkhatan...


Alhamdulillah kembar umi selamat dah dikhatankan. Tapi bukan semalam tau. Masa usia dorang 1bulan lebih. Berkhatan cara tradisional. Dengan bidan kampung je.

Umi sebenarnye nak sunatkan dorang ni bila umur dorang dalam 4 bulan lebih. Tapi dah kena wat awal terpaksala kan.

First time bawa anak gi sunat memang gerun ok. Yeala manala umi pernah tengok orang berkhatan nie. Cuma dengar citer je la. Cuma dalan pikiran umi kan, kanak-kanak perempuan berkhatan ni dorang potong ap yea?? Boleh plak yang tu umi pikir..

Rupanye sikit aje dia potong. Tak sampai 5 minit dah siap. Berdarah pun sikit je. Nangis pun takdala kuat mana. Macam merengek je.

1 ulasan:

armouris berkata...

lagi info tentang berkhatan di SIHAT SELALU - Kelebihan Berkhatan