Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Happy 2 Month Sayang...

Auni Atiqah
Ni gambar ketika usia 2 hari.
Baru keluar dari inkubator.
Kecik je kan.
Berat baru 2.17kg je masa nie.


Sekarang dah bam-bam.
Berat masa sebulan 3.1kg.




Auni Aqilah.
Gambar di ambil ketika usia 2 hari.
Adik masih duduk dalam inkubator.
Kesian tengok adik tak berbaju.
Angkat ringan je.
Berat adik masa ni 1.93kg.
Ringan sangat.

Sekarang dah jauh beza dah rupa dr masa lahir.
Berat pun dah 2.93kg masa usia sebulan.
Kerenah adik dengan kakak jauh beza.
Nanti umi cite di lain N3.

Hari ni genap usia dorang 2bulan.
Kejap aje masa berlalu.
Terlalu banyak dah perubahan pada dorang.

1 ulasan:

Rizziela berkata...

Syoknya dapat twin gurl..saya ni twin boy...

Masa kecik2 memang sedih sangat tengok kan...