Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Fesyan Tido Si Kembar

Fesyen tido mengahadap satu sama lain.
Ini tak boleh diamalkan yea. Coz kalo tak dibedung akan bangun punya dorang ni.
Yeala adik usik kakak, kaka usik adik. last-last dua2 bangun.

Ini tido lentok.
Ini fesyen tido yang selalu berlaku kalo tak dibedung.
Lentik habis badan. Macam huruf "C" dah. Gambar belakang tu adik dan yang depan dah tentu la kakak kan.

Ini atiqah.
Sekarang bouncer ni dah tak berani umi guna. Kembar ni tido berpusing-pusing k kalo tak dibedung.
Letak kepala kat atas japgi jadi macam nila. Nasib baik ada lekuk kat boucer tue kalo tak gedebuk jatuh bawah.
Ini aqilah.
Ini tido fesyen mengiring.
Ini adalah cara kedua nak bagi dorang tido lama selepas bedung.

*** perasan tak barut dorang semua pas kat atas. huhu. barut ada yang besar dan kecik. kalo pakai yang kecik jadi macam tu la...

2 ulasan:

EIJAM'S FAMILY berkata...

baby skrg mmg susah nak dibedung..dorang suke tido gaya bebas.. best kembar.. teringin nak kembar

Amiizaa2001 berkata...

comelnya...anak2 akak sampai umur lebih setahun masih tidor bedung, bila bedung tidor nyenyak+lama:)