Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Ayok. Baru Nak Cite..

Oleh kerana dok sibuk tulis pasal dugaan dalam pantang.
Sampai lupa nak update N3 tentang usia si kembar umi.
Sorry sayang.
Dulu time abang boleh kata-kata tiap-tiap bulan mama update.
Sorry sangat.
Mama lupa.

Hari ni my twin dah berusia 2 bulan 1 minggu 5 hari.
Meh umi cite pasal perkembangan my twin.
Alhamdulillah berat twin naik.
Takda jatuh bawah garisan kuning.
Semua nye ok.

Berat kak(atiqah) :
Masa Lahir : 2.17kg
2 bulan: 3.9kg

Berat Adik (aqillah):
Masa Lahir : 1.93kg
2bulan : 3.6kg

Sekarang my twin dah pandai nak berbual.
Dah pandai tengok mama bila nama di panggil.
Kuat nangis. Ini banyak kat adik.
Kuat minum susu.
Nak tido pun ada hari senang ada hari payah.
Tapi alhamdulillah umi berjaya tempuh sorang.
Suami???
Dia banyak keje outstation.
Jarang ada kat rumah.

Cuba teka mana satu Aqilah dan mana satu Atiqah.

1 ulasan:

conangirlz berkata...

y bwh atiqah kot..y atas aqilah..hehehe..men teka je..ank2 akk nie kembar seiras ke??
akk ada mention ekk??hehehe..maaf sbb x alert..huhuhu..
papepon, semoga ank2 akk sihat2 slaloo..cute baby2 nie.. :)