Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Mana - Mana Pun Sama Je

(Gambar Adha Dengan Makpah)

Sepatutunye mak umi dha sampai sini hari ahad hari tue dengan adha.
Oleh sebab tertentu umi tak balik ambik mak.
Coz memikirkan nanti mcm mna nak bawa balik 3 orang budak dalam kete yang kecik.
Adha makin lasak itu yang mak umi katakan.
Takut nanti dalam kete habis adik-adik dia penyek.
Jadi, mak umi tak datang masa umi bersalin nanti.
Hanya iringan doa dari jauh je yang mak umi berikan.
Jadi, mak tak datang ada orang lain plak datang.
Sama aje bagi umi.
Yang penting kedua-duanye adalah:















































Mak saya.


Ini adalah mak mertua umi.
Insyallah akan sampai hari rabu ni.
Pukul berapa tak tahu lagi.
Adik ipar umi dah pergi balik ambik mak mertua umi.
Alhamdulillah ya Allah.
Ada juga orang nak uruskan umi disini.
Sementara nak balik perak.
Aku bersyukur ya Allah..

5 ulasan:

++Kerudung Ungu++ berkata...

as salam...

mama aisy doakan supaya umi adha dan baby twins selamat hendaknya ye...:-)

shima berkata...

salam...bb twin ye..bes nya.smoga selamat semuanya

IEZA berkata...

Salam..mama Adha..,akak dah selamat..04/03/2011..tarikh akak bersalin..,sorry tak sempat nak sms mama adha.Akak masuk wad 5.30am..bersalin pukul 9.34am..,dapat balik lebih kurang pukul 6.00lebih sebab tak ada masalah apa2..baby pun ok..Semoga selamat ya..

[senandunghatiku] berkata...

Tahniah ummi..x sabar nak tengok gmbr twins...jgn lupa share ye..

Huszaini berkata...

Tuan tanah, nanti jemput datang ke Jom Berkelah 2 yer!!

http://amrafahan.blogspot.com/2011/03/jom-berkelah-dengan-geng-kembar-ke-2.html