Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Kan Cantik Kalo Dapat Tarikh Ni 03.03.11

Macam mana ek umi boleh tak perasan yea.
Padahal Dokotor siap tanya bila tarikh yang awak nak.
Tapi jawapan umi ikut atas doktor.
Lagipun tarikh doktor bagi tue kan jatuh hari jumaat.
Jumaat kan penghulu segala hari.
Tu yang umi terima tanpa memikir panjang.

Tapi 2 hari lepas macam mana ntah suami boleh plak cakap.
Kenapa tak ambik tarikh 03.03.11???
Kan cantik.
Ye la tarikh hari jadi umi 06.06.88
Suami 16.06.84
Mak umi 15.05.63
Dan Adik umi 04.04.93

Perasan Tak dengan tarikh hari jadi kat atas.
Semua sama je.
Kalo twin lahir tarikh macam mama dan ayah lagi cantik..
Huhuhu

Tapi takpela janji anak mama keluar sihat sudah
Moga selamat semuanye.

1 ulasan:

IEZA berkata...

Salam...tarikh 03.03.11 tu memang cantik...Betul jugak Suami awak cakap tu...he..he..