Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Adha Di Kampung

Kalo tengok pada gambar ni kan macam adha je yang nak menang.
Tapi adha kalah la...
Ni gambar fresh yang baru di hantar oleh mak umi di kampung.
Gambar aksi adha main dengan anak kakak umi Iman.

Dah 1 minggu adha duduk jauh dengan mama.
Huhu, adha tak meragam pun. Cuma waktu malam je cari mama mak umi cakap.
Masuk bilik tidur, bilik mandi cari mama dan ayah.
Tapi adha tak nangis.
Adha anak yang baik..

Adha tunggu mama tau..
Nanti mama bawa balik adik kat adha..
Tinggal 2 minggu je lagi sayang.
Pastu mama lepaskan rindu mama kat adha.

*** Masih mencuba mengupdate blog menggunakan handset. Tak lepas tang nak upload gambar je..

Tiada ulasan: