Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Adha Bergambar Dengan Mak Pah & Pah Yang


Seronok yea anak mama kat kampung sekarang ni???
Dah lupa mama ke???
Ni gambar adha petang semalam.
Mak umi (Mak Pah) bawa adha keluar jalan - jalan kat kedai Pah Yang.
Makin bulat anak mama sekarang.
Rambut pun dah hitam balik.
Tunggu mama pulang yea sayang.
Mama rindu sangat kat anak mama...

2 ulasan:

Mama Khairan aka Rudy berkata...

Salam ...

senang ati nmpk adha duk mak & yang...

tapi senang plak citer pesal kat spital ... bule gawat tu .. tu laa nak preggy & bersalin ni kena byk ongkos disediakan utk baby & mama .. sy dulu pun dlm 7k juga kena ... tapi berbaloi laaa dgn spital tu ..

apa2 pun berdoa laa byk .. moga2 dilindungi oleh Allah SWT.

maszmadi berkata...

alahai, tengok pic je la nak lepas windu yerk..