Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Si Budak Demoks...




Inila gambar budak demoks kesayangan umi. Tengok tang perutnye yang boroi tu. Kalo pakai seluar confirm pinggang seluar tue jatuh bawah pinggang. Sekarang ni baju dia kena beli saiz umur 2 tahun. Biar besar coz kalo pakai yang 1 tahun macam balut nangka dah tengoknye.

Adha ni, pantang nampak mama dengan ayah makan nasi. Confirm dia nak. Tapi kalo dah terkena yang pedas sikit je, mulala melalak. Lepas nak lagi. Susu pun sama. 1kg susu Dumex tu boleh tahan 1 minggu je. Cuma umi tak ajar sangat dia makan keropok(kecuali keropok ikan), coklat dan makanan yang boleh menyebabkan anak tak nak makan nasi.

Rasa-rasanye berat dia sekarang dah cecah 11kg kot. Coz masa timbang bulan 11 hari tue berat dah 10kg lebih. Sekarang dah 1 tahun 2 bulan mesti naikkan. Ye aje bagi umi berat adha turun pun mungkin akan terjadikan.

*** N3 ini adalah autopost...

Tiada ulasan: