Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Jumaat

Seronoknye Dia...

Semalam umi mc setelah habis checkup di SALAM. Hati sedikit gusar bila habis checkup kat sana. Nanti umi citer di lain N3 yea...

Untuk menghilangkan kerisauan hati umi, petang semalam umi, hubby, adha dan Pak De gi jalan-jalan kat Tasik Shah Alam. Seronok tengok anak gembira bila dapat mengexplorekan diri kat taman. Kami pergi tak lama pun coz keluar dari rumah pun dah nak dekat 6.30 petang. Gi main sekejap je pastu balik.

Ni gambar masa first sampai. Pak De nak tengok ikan. Suka tengok adha senyum macam ni. Hihihi, ramai orang cakap adha anak Pakde. Kan dua-dua kepala botak.

Aksi meniru gaya Pakde. Menjadi juga yea....
Gambar mama takde coz mama yang tangkap gbr masa ni guna hst pakde. Ayah?? Gi ambik kamera dalam pakde..

Adha masa ni teruja tau tengok ikan tue. Siap mulut membebel bahasa dia. Nasib baik ada orang nak dukung adha kalo mama, tak larat dah sayang.

Dah habis tengok ikan, kiteorang gerak gi ke taman. Masa ni orang dah tak ramai. Yeala dah kul 6.30 mna nak ada orang. Adha siap jalan laju lagi nak gi taman. Panggil pun dah tak endah. Mama dah tak larat nak kejar yea sayang.

Mainan ni adalah anatar permainan yang dia suka main. Siap menjerit yea kat mama suruh henjut papan tu. Ayah kena standby kat belakang takut jatuh. 

Nak tahu adha nak gi mana masa nie???




Siap nak ajak ayah sekali masuk kat situ. Tapi apa yea???

Ha dia nak masuk dalam ni. Laju je dia merangkak. takdan nak tangkap gambar dia dah sampai kat umi.
Ada 1 gambar dia tengok bila kite tangkap tapi dok dalam kamera la. Ni gambar umi tangkap guna handset sony je.

Dah habis main, umi bagi dia main papan gelongsor plak. Mainan ni memang kegemaran dia. Pakde terpaksa pegang coz adha dah tak sabar nak turun.
Tengok, gembiranye dia bila dah dapat turun. Suka tengok gambar ni. Happy je anak mama.

Ini yang umi risaukan. Tak padan dengan umur, nak naik ikut depan. Mula-mula risau juga takut jatuh. Tapi alahamdulillah Adha berjaya panjat sampai atas. Pakde dah tunggu dari atas. Ayah mana???
Tengah tangkap gambar meggunakan kamera.

Aksi last sebelum balik. 
Memeang betul-betul seronok bila dapat main.

Semua kebanyakkan gambar adha, ayah dan Pakde. Gambar mama takde.
Serius umi ckap semalam mmg umi takda mood nak bergambar.
Lagi pun umi yang tangkap kan. Jadi dah tentu gambar mama takde.
Gambar menggunakan kamera tak dapat di upload coz wayar cable takde.

Betulkan apa orang cakap.
Bila kite ada msalah, bila tengok anak yang happy memang hilang sekejap masalah kitekan.
Alhamdulillah, umi dikurniakan anak yang tak banyak kerenah.

Tiada ulasan: