Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Ahad

Ais Krim Malaysia..

Ada ke sape-sape tak tahu apa itu ais krim malaysia???
Ha gambar kat atas tue la ais krim malaysia(umi je ke panggil nama ni)..
Untuk mengisi peti ais yang kosong kat rumah tue umi pun buatla ais krim letak dalam peti.
Ingatkan nak makan sendiri je tapi ada plak anak jiran nak beli.
Ala tak mahal pun jual.
RM0.20 je. Jadila boleh masuk tabung adha..

*** Dah kena buat banyak perisa la kan. Takkan nak jual ais krim sirap bandung dengan milo je..
***Ni gambar mula-mula buat, tak banyak lagi..

Tiada ulasan: