Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Ada Gaya Tak???

Ok mula-mula kite duduk diam-diam yea. Pandang kiri kanan.

Nak tengok kat depan kena berdiri barula nampak. Mama? kite tolak tepi.

Ayah takda jadi biar adha yang bawa. Pegang stereng kemas2 pastu mulut bunyi macam bawa kenderaan.

Tengok sampai ternganga mulut-mulut nak bawa lori punya pasal.

Patutla tak jalan mama. gear tak masuk lagi ni.

Sekarang kite kena bawa sambil berdiri coz adha kecik jadi tak nampak di hadapan..


*** Layan gambar je yea kawan-kawan. Umi masih tak berapa nak sihat.
*** Kenapa yea sekarang adha dah kuat merengek je. Mak umi kata lagi dekat nak due lagi banyak akal dia nak tarik perhatian..

Tiada ulasan: