Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Jumaat

BeRiKaNLa aKU pEtuNJuk Ya Allah..

   Ya Allah, hambamu kini benar2 rasa tertekan. Di telan mati mak dibuang mati anak.. Apa yang harus ku lakukan Ya Allah.. Pening kepala ku. Dah tiga hari aku "PENGSAN" kerana terlalu memikir. 3 hari jugala anakku kurang dapat layanan ku Ya Allah..

   Bagila aku petunjuk Ya Allah. Bagaimana harus ku selesaikan masalah ini.. Aku sudah buntu. Kasihanila hambamu ini. Aku rasa dah tak mampu untuk aku menanggung. Berat rasanye untuk aku pikul. Dengan keadaan ku macam ini dan kerja hanya seciput mna hasil aku rasa aku tak mampu... Aku tak mahu melukakan mna keluarga. Tapi aku tak terdaya Ya Allah...

   To all my freinds.. Jangan risau yea, masalah tidak ada kena mengena dengan CONTEST yea... Cuma umi dalam 2 3 hari ni rasa letih, tak larat and bayak sangat nak kena pikir. Sampai satu tahap menggigil satu badan. Nak main dengan anak pun dah tak bermaya.




*** Umi dalam kesusutan sekarang.. Sorry yea kawan2 kalo blog umi kosong... Migrain umi datang kembali...