Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Shopping...

Kebetulan hr nie gaji, hari nie jugala susu dan air Gripe Water anak umi habis..
Tadi alang2 gi Speedmart umi terus gi beli...
Inagtkan nak beli malam karang coz nak gi cari stroller coz nak guna esok gi klinik...
Ish umi nie kan,, last minit baru nak cari... hehehe...
Jadi inila barang yang umi beli dahulu...


Senang sikit malam karang gi cari stroller je..
Hamper tue org office bagi tadi, botol susu tu kena beli coz banyak dah bagi rumah pengasuh...
Yang kat rumah tinggal satu je hehehe...

Tensionnye...

Apa nak jadi nie...
Umi tak boleh wat keje langsung nie...
Teringat kat anak...
Huhuhu...
Apa citer anak umi???
Dah mandi ke, minum susu dah ke, menangis ke???
semuanye main dalam pikiran umi...
Terbayang senyuman dia..
Insyallah time rehat nanti umi nak pergi rumah ngasuh...
Boleh nyusukan dia...
Umi lupa bawa breastpum la...
Dah bengkak..
Huhuhu..


*** Rindunye mama pada Adha...


Wajah Putera Umi


Hai kawan2... Umi telah selamat kembali bekerja setelah bercuti 2bulan...
Rindunye kat kawan2...
Ha, kat atas tu la gambar hero umi...
Dari lahir hingga sekarang..
Dah nak masuk 2bulan...
Sekejap je rasanya...
Tapi hari ni umi sedih coz tinggalkan Adha dengan pengasuh...
Huhuhu..