Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Kenapa Harus ada Sifat Begini Dalam Diri...(Tak bermakna Diri umi Baik)

Kenapa!!!

Mengapa!!!

Kenapa bila seseorang itu melakukan kesalahan orang tak berani menegur secara berhadapan??? Adakah kerana takut orang itu tak boleh terima? Atau lebih suka bercakap belakang..

Bagi umi, umi lebih suka orang cakap berdepan kalo umi buat salah. Coz umi rasa kalo bercakap di belakang (mengumpat) lebih membuatkan umi sakit hati. Terutamanya kalo org itu mendiamkan diri dan menjauhkan diri. Umi tak kisah sangat kalo tak bertegur, tak seramah dulu. Tapikan umi lebih suka kalo umi tahu apa kesalahan umi kalo umi buat salah sampai nampak sangat kite ni salah.

Buat kawan- kawa, umi nak tanya pendapatla. Umi tak katala diri umi ni baik sangat. Semua manusia ada membuat kesilapan. Takda yang tak pernah. Haruskah orang yang rasa umi buat salah itu menjauhkan diri/ tak nak seramah dulu atau menjauhkan diri dari kita??? Pleasa bagi pendapat.

*** hati ibu mengandung cepat sensitif. Ntahla kenapa...
*** Jangan dijadikan isu plak kepada sesiapa yang membaca coz ini adalah luahan hati umi.

Tiada ulasan: