Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Pekerja Car Wash...

Muka suka dapat lepasi pintu. Masa ni adha baru lepas keluar dari pintu rumah. Coz nak gi kata ayahnye kat belakang tue. Pantang nampak ayah kelauar. Mesti ngikut je..


Adha : Ayah watpe tue...
Ayah : Cuci kereta..

Adha : Ayah mna span nie. Adha nak tolong ayah.
Ayah : Dalam baldi tue...
Adha : Takda pun...

Adha : Dah nak lari gi cuci benda lain yea mama. Aayh tak bagi span.
Mama : Nak gi cuci apa yea sayang...


Adha : Ni ha, motor mama. Kotor. Boleh ke mama adha cuci..
Mama : Jangan!!! Nanti jatuh kena timpa motor kan sakit. Jom kite masuk...
Adha :.....


*** semakin nakal adha sekarang nie... Suka sangat...

1 ulasan:

Yan berkata...

Adha nak tunjuk rajin yer