Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

MaMa dah Ada Pemain BoLa sEpaK Kat Rumah...

Sejak adha dah pandai menjulur ni rumah dah tak payah sapu dah. Confirm bersih. Pantang letak je confirm habis satu rumah dia pusing.
Baru2 ni giant adala nampak bola. Bila gi je kat situ adha terus nak gi ambik bola. Duduk pun tak diam masa dukungnye,.. Dah la badan semangat. Maknye kurus. Bergoyong jugala maknye...
Tapikan Bola tu besar la plak dari adha... Main jela.. Janji bola...
Bila dah ada bola dok kejar bola la plak bila dalam rumah.
Kesian tengok adha menjulur kejarkan bola.
Takpe sayang janji badan sihat coz mengeluarkan peluh...
Tengok tue nak pegan bola pun tak sampai. Bola besar dar Adha. Excited punya pasal ayah nya beli baju bola. Ayah dia cakap baru nampak macam pemain bola cara menjulur..
Eh, mama bola dah bergerak la..
Kesian anak mama sampai ternganga mulutnye mengejar bola.

Yang ni plak umi terpaksa letak bola dalam kawasan besi buaian coz kesian tengok dia terkejar bola tue..
Letak dalam tu takdala bola tu lari jauh.. Tapikan Adha tak suka dia tolak balik bola tu keluar..
Cerdik sungguh dia..

Tiada ulasan: