Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Dah 6 Bulan Dah Anak Teruna Umi



Ya Allah aku gembira dengan rezeki yang engkau kurniakan...
Aku sangat gembira dikurniakan suami yang penyabar dan anak yang comel di mataku...
Sesungguhnya kurniaan mu tiada ganti diriku...


Berbalik tajuk di atas;
Tanggal 26 Mei 2010 genapla umur adha 6 bulan...
Sekejapnye masa berlalu.
Dah 6 bulan rupanye umur Adha...
Alhamdulillah Adha membesar dengan jayanye..
Berat dah 7.80 Kg...
Adha dah makin banyak akal ada je bunyi yang nak dibebelkan..
Adha dah pandai angkat punggung, dah pandai menjulur..
Gembiranya hati seorang ibu...


3 ulasan:

::( ';')جو أمير(';' ):: berkata...

wah dah 6 bulan dah umo adha ..beratnye pun bleh tahan .. dah 7.8kg .. lagik sket je alif nak mengejar dari belakang .. alif skang baru 3 bulan.. berat baru 6kg ..agak2 sempat kowt nak kejar berat abg adha nie .. hihi

MaMa_AdHa berkata...

mak ai beratnye aliff...
makin sihat aliff...
sempat kot jue...
adha kecik je coz umi pun kecik je orangnye...

maszmadi berkata...

alhamdulillah..
hurm, yg byk akal n byk bebel tu ikut prangai sape yerk..? hehe