Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Umi Beli Penguin Kat Adha...

Sekarang kat rumah umi dah ada satu penguin.
Comel tau. Kerana Adha yang umi sayang umi sanggup belikan satu penguin untuknye.




Inila rupa penguin yang umi maksudkan;
Bukan penguin betul tau tapi penguin mainan.
Manala mampu nak beli penguin betul, nak letak tempat sejuk lagi.
Botak kepala umi.. Hihihi...
Jadi umi belila penguin kecik nie khas buat adha gigit..
Tengok gambar adha tu, macam sedap je dia gigit penguin tue..
Sedap yea sayang???
Nanti mama beli binatang lain plak yea...

5 ulasan:

alyyani berkata...

budak besar adha ni mmg suka rattle dgn tether. tgh suka gigit ni kan :)

Nad a.k.a MamaZakwan berkata...

comey nye penguin die..cam pororo kt playhouse disney :)

MaMa_AdHa berkata...

to kak allyani; a.ah adha mmg suka gigit sekarang nie. dapt kain pun jadi la.

To mamazakwan; ty..

Diamilikku berkata...

my aisy suka gigit tudung..bila kita dukung dia confirm tudung masuk dalam mulut...habis comot tudung ummi dia tau

aLyNnZ berkata...

hehe..danish pun ada penguin gak tp bkn penguin utk digigit coz danish dah lama ada gg..

http://alynnluvdanishamza.blogspot.com/2010/05/danish-pets.html