Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Hadiah Untuk Pemenang Contest.


Hadiah dah ada cuma pemenang je belum ada..
Umi masih belum sempat bg kepada juri untuk pilih.
Harap bersabar tau..

Umi dah cakap dalam syarat hari tu bahawa hadiah adalah tak mahal.
Hanya yang mampu je umi beri...
Hadiah umi sediakan untuk pemenang lelaki dan perempuan je...
Kalo ada rezeki lebih umi akan bg untuk saguhati..
Jadi inila hadiah yang bakal pemenag terima:

" " "


" "


"

PEMENANG KATEGORI BOY


PEMENANG KATEGORI GIRL



8 ulasan:

Asya berkata...

UMI..COMEL TU..
MSTI SEMUA SUKA

♥MAMA♥ berkata...

hihii umie ni mmg btul2 suke warna biru,hadiah baju2 tu pun mesti at least terselit warna biru gak skit ;-) ok ler tu kn

Nad a.k.a MamaZakwan berkata...

alahai..hadiah tu tak penting..
yang penting, kita sume dpt jadik kawan.. :)
tak sangka lepas ber blog ni, kawan makin bertambah..
apa lagi bleh tukar2 citer pasal anak2 :)

maszmadi berkata...

hm, tomei tomei...

Eija ZaQuaN berkata...

ok la hadiahnye tu mama_adha.yang penting berguna.

Akma berkata...

comelnya..
ala xkisah semua tu..keikhlasan tu yg penting kan.. :))

mamaaerish@eb berkata...

comei aper?... i lioke...

yg pntg kiter dh berkawan... (",)

iBu-Afif berkata...

cumel2 sgt...