Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Selamat Pulang Mak Pah

Gambar ni umi tangkap masa Mak Pah kat rumah. Sebelum bertolak kite tangkap gambar dulu. tengokla adha tu marah Mak Pah nye dukung. Menjerit macam kena pukul...
Sekejap sangat mak datang rumah umi semalam. Hari jumaat malam sampai petang ahad dah nak balik.
Kalo ikutkan malas nak bagi mak balik. Bira duduk lama di sini. Rindu sangat kat mak..
Tapi apa kan daya adik umi tak ikut sekali datang and mak terpaksa balik coz adik masih bersekolah.
Takpela, bulan 6 insyallah umi balik perak jumpa mak...

Gambar ni masa mak atas bus dah. Adha still muncung mulut.
Hati umi masa ni dah sebak coz mak dah nak balik..
Kan bagus duduk dekat2 boleh balik tiap minggu..

Bye mak... Kite jumpa bulan 6 nanti yea mak...

Tiada ulasan: