Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Memey Dah "Bersalin"

Betul ke apa yang umi tulis nie???
Bila masa plak memey kahwin???
 Dengan Norman ke???


Hihihi jangan salah faham tau...
Bukan Memey dalam gambar tue yang "bersalin"...
Tapi memey kucing umi ni ha...
Ni la kucing umi yang diberi nama Memey..
Comel tak???
Semalam kucing umi telah melahirkan 3 ekor anak kucing yang comel...
Comel tak???
Harap2 bulu anak kucing nie kembang macam ibunye...
Ni plak masa Memey bagi susu kat anak dia...
Sayang sungguh dia pada anaknye...
lepas je tangkap gambar terlintas di fikiran kenapa ada orang sanggup buang anak???
Binatang pun sayangkan anak...

2 ulasan:

ZALIYATI berkata...

hahaha..wat gempak jer..tajuk entry amat mengejutkan..

sweetfiza berkata...

sngguh menggemparkan tajuk entry tu ...hu hu hu....