Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Jumaat

NaK bErDaKaP aJe...

Ish tajuk macam 18Sx tak???
Hahaha...
Tajuk tu bukan khas bagi suami umi tau...
Tajuk khas untuk anak umi...
Sapa lagi kalo bukan Adha...

Adha nia ada satu fashion tido tau...
Malam dai taknak sangat buai...
Nak berkepit dengan mama dia...

Tido plak tak nak terlentang mesti nak ngereng...
Kalo terlentang mesti dalam setengah jam je dia tido pastu bangun atau merengek...

Lain pula kalo dah dia diangkat letak atas katil kalo takda mama dia atau ayahnye mesti dia bangun...
Kalo bangun merengek takpela jga kadang-kadang sampai selak menagisnye...
Ish jenuh nak memujuk...
Kadang-kadang umi wat "jahat" bila angkat je atas katil umi ngiringkan dia letak bantal kat tepi dia...
Hahahah...
Buat macam ada orang sebelah...

Tapi Adha nie cerdik dia boleh rasa bukan mama dia...
Kadang-kadang nak wat keje pun payah..
Ish Adha nie...

Macam pg tadi...
Dia tido lasak sangat...
Pastu dh jauh dr mama mula la merengek...
Takdan nak angkat letak dekat dah nangis...
Terus tak tido sampai kul 8pg...
 Sabar je la...

*** Tgkla gbr nie... mesti nk pegang juga mama


*** Hari ni hajat umi untuk beli " Sesuatu" untuk Adha tercapai...

Tiada ulasan: