Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Rabu

Hadiah Dari Mama & Office


Apa nie???
Benda ni umi dapat dari office...
Hadiah untuk Adha...
Nak tau apa benda nie tengok gambar di bawah...



Tadaa....
Kerusi makan rupanye...
Cantik tak???
Tak payah dah mama beli...
Hadiah dari mama takdal mahal sangat...
Cuma kecil je...
Lagipun Adha bukan pandai pegang lagi...
Main pun tak sangat...
Nak tau apa benda yang umi beli tengok kat bawah...


*** Eh siap berposing lagi dengan mainan mama beli

*** Dah tido pun tak nak lepas lagi...

Tiada ulasan: