Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

FanTaGHiROLyNN CONTeST ; AKSi TePuNG GOMAK Si MaNJA

Nak tahu syarat-syaratnye klik SINI....

Jadi gambar yang menjadi pilihan umi adalah;

Nama Anak ; Muhammad Dzal Adha Bin Muhammad Hasry
Umur masa gambar di tangkap ; 4bulan 1 hari



*** Masa ni adha baru lepas mandi...

3 ulasan:

mamaelly berkata...

hikhikhik comel Adha...teringat mak elly..kalau dia pakai kan bedak kat budak2 yg dia jaga tu..mmg kompom jadi tepung gomak..mak cakap..baru la nampak pakai bedak..sabo je la..pas ni cucu dia la jadi mangsa

fantaghirolynn berkata...

holla..
ok dah check. TQ 4 join n Gud Luck!

MaMa_AdHa berkata...

to mamaelly;
a.ah samala dgn mak umi... sekarang turun kat umi plak hihhi