Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

3 bulan 3hari..

Ye ke nie???
Cepatnye rasa...
Dah 3 bulan rupanya anak teruna umi...
Kalo masa ngandung hari tue rasa lambat je nak tunggu Adha keluar...

Esok Adha ada checkup kat klinik Sek 7...
Klinik yang umi rasa lambat sangat cara pengurusan dia...
Esok jugala Adha akan kena cucuk...
Agak2 kawan-kawan la berapa berat Adha esok???
Last umi timbang hari tue 5.3kg...
Ada cecah 6kg tak???
Peha dia dah jadi 3 lapis...
Geram macam nak gigit...
Hihihi...

Adha ni kuat minum susu...
Dua jam sekali mesti dia bangun...
Malam umi lebih utamakn susu badan dari botol...

Ada tak sape2 tahu cara nak banyakkan susu badan???
Susu umi macam dah makin kurang...
Adha macam dah tak puas minum...
Kalo boleh umi nak susukan Adha sampai umur setahun ke atas...
Tapi kalo tengok cara air susu yang tak banyak nie macam tak tercapai je hasrat tue...


*** Bulat tak saya???

*** Esok Adha kena cucuk... Demam tak Adha???

3 ulasan:

LYaFRINA berkata...

waa... skejap j masa berlalu.. dh 3 bln adha ni...

**Bgusla kalo umi BF adha... kalo blh smpai umo 2 thn la.. lg bgus.. lya pon xtau mcmana nk bnyakkn susu.. Tp ada org kata mkn lobak putih kn??? baik umi search internet jer.. lg snang..

AMIEROZIANA berkata...

pengalaman saya umi mkn longan kering ada jual kat kedai sensei...betul sy dulu pernah makan lepas makan jer terus rasa "berderau" jer kat breast...try la...rebus longan tuh pastu minum airnya....selamat mencuba

girl_perak berkata...

ty kak...
nanti nk ajak suami g beli