Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Jumaat

Tiada Mood Lagi...

Hai kawan-kawan umi masih dalam mood tak baik lagi nak blooging...
Lepas Adha jatuh umi masih rasa risau walaupun kadang2 rasa macam tiada apa yang berlaku...
Umi rasa bersalah sangat pada Anak...
Cuai!!!
Itu yang umi boleh katakan pada diri umi...
Kenapa tak kena pada umi sendiri???
Kenapa mesti kena pada Adha yang masih kecil???

Dahla jatuh buai hantar rumah pengasuh kena plak gigit nyamuk/semut...
Kalo sikit takpela...
Ni habis penuh merah atas kepala....
Nak marah pun ada...
Takkan la tak nampak nyamuk/semut naik kat Adha...
Nasib baik boleh sabar lagi...
Kalo ikutkan nak je marah...
Yeala kan sekarang musin Denggi...
Mana tak risau...

Sejak 2hari nie Adha dah kurang minum susu...
Selalunye kalo bancuh 4oz(120ml) sekali je dia minum mesti habis...
Sama juga susu badan...
Tapi sekarang minum dlm 60ml dia dah tak nak minum...
Kenapa???
Adakah dari kesan jatuh hari tue???
Alahai Adha...
Kenapa???
Sakit lagi ke kepala mu sayang...
Maafkan mama. Hanya kerana kecuaian mama dan ayah Adha dapat sakit...

Adha dah macam tak seceria...
Nak senyum pun payah dah...
Pagi ni umi hantar dengan air mata...
Adha nangis bila bagi kat pengasuh...
Kenapa Sayang???
Maafkan mama meninggalkan adha dengan pengasuh...
Besok kite main puas-puas yea...
Mama nak tengok gelak ketawa Mu kembali...




*** Senyumla kembali sayang... ceriakan balik hati mama...

Tiada ulasan: