Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Sakit..

Semalam seharian Umi dok dirumah temankan hero umi yang tak sihat...
Kesian tengok Adha...
Susah benar nak bernafas...
Tak sanggup rasanye nak biarkan Adha kat rumah pengasuh...
Walaupun Umi sendiri mc juga semalam...
Coz migrain Umi datang lagi...




*** Ini gambar waktu bg susu dia nangis coz payh nak minum... Cedihnye

*** Selepas tukar baju terus tido... kepenatan

Setelah di bawa ke klinik yang berdekatan dengan rumah Umi...
Barula Umi tahu ada kahak pada Adha...
Itu yang membuatkan diaAdha sukar bernafas...
Sedih tau...
Nak minum susu pun payah...
Kadang terus tido tanpa minum susu...
Bengkak t**** Umi...

*** Ini gambar masa nak gi klinik... Tido keletihan dari kul 6.30ptg sampai balik dr klinik tak bgn lagi

Tapi alhamdulillah, pagi nie Adha dah ok sikit..
Dah kurang dah bunyi nafasnye...
Adha dah senang minum susu...
Happy nye...

***Ini gambar pgi tadi... Dah nampk ok

4 ulasan:

alyyani berkata...

alahai sian kat adha. tp kalau ada dgr nafas bunyi tu jgn tunggu lama2. terus bawak gi klinik sedut gas. nanti dia tak selesa, tak tido pulak. umi pun migraine pulak eh..

girl_perak berkata...

Dah bawa dh semalam.. Tp doc kata tak teruk lgjd dia bg ubat je... kalo mgu depan tak elok lg br dia bg sedut gas..
Dah lama tak kena migrain kak.. gatal minum nescaffe tu la kena balik kena migrain balik

AMIEROZIANA berkata...

umi camnilah jaga baby nih..mcm2 sakit risau jer kan.....mintak2 adha cepat sembuh ya....

LYaFRINA berkata...

siannyer kat adha,,, biasala budak bsr adha.. bila kna selsema / ada kahak dia akan meragam n ssah minum susu.. ssh nk nfs n x pndai lg nk handle pnafasan.. cam kt y beso pon kdg2 pon ssh nk nfs kn kalo kna selsema,,