Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Selasa

Kurap susu / Ruam Susu...

Ada tak sape-sape tahu macam mana nak bagi hilang kurap/ruam susu...
Bukan apa, dalam minggu nie umi tengok pipi Adha dah naik biji2 merah...
Mak kata dah nak jadi kurap susu...
Aduhai, kesiannye Adha...
Kalo ada sapa2 tau mcm mna nak bg hilang kan kurap/ruam susu
tinggalkan komen yea...

6 ulasan:

alyyani berkata...

tak penah jadi pulak. ruam panas tu penah jadi la. nape ye?

AMIEROZIANA berkata...

umi try gi kedai sensei cakap nak beli ubat kurap susu.....alhamdulillah ana spakai ubat tu ok...malam letak esok dah hilang dah merah2 dah...

girl_perak berkata...

Kak allyani ; ruam tu punca dari susu badan umi yang kena pipi Adha... Dah lap tapi masih naik juga ruam susu...

Kak ana ; betul ke??? nak gi crla

Mrs Redzuan berkata...

betul tue kat farmasi ader jual..namanya cream dococot..letak malam esok dah hilang..try la..

girl_perak berkata...

ok nanti umi gi try cari...

Az Rina berkata...

salam..baby isya pon penah kene jgak kurap susu ni..tak sapu ubat ape2 pon, lelame baik sendiri..