Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Shopping...

Kebetulan hr nie gaji, hari nie jugala susu dan air Gripe Water anak umi habis..
Tadi alang2 gi Speedmart umi terus gi beli...
Inagtkan nak beli malam karang coz nak gi cari stroller coz nak guna esok gi klinik...
Ish umi nie kan,, last minit baru nak cari... hehehe...
Jadi inila barang yang umi beli dahulu...


Senang sikit malam karang gi cari stroller je..
Hamper tue org office bagi tadi, botol susu tu kena beli coz banyak dah bagi rumah pengasuh...
Yang kat rumah tinggal satu je hehehe...

4 ulasan:

alyyani berkata...

ingatkan hamper tuh utk adha gak. ni mmg rindu kan anak betul ni. rupenye present. adha still bfeed tak?

LYaFRINA berkata...

waaa... bestkn shopping brg baby...
lya pon tiap kali dpt gaji msti nk shopping bju asya.. tp skrang giler shopping online sbb design baju cun2 n xde d psaran luar..

oYa berkata...

WOW BYKNYWEEEEEEEEE

girl_perak berkata...

kak alyyani ; hamper tue mmg utk adha tp or yang kasi bukan umi beli... a.ah memang rindu sgt2.

Kak Lya ; tau takpe, sekarang duit gaji banyak hbs kat ank dr ibu nye

Kak Oya ; mna ada byk cikit je tue...