Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Gelagat Adha dan Kerisauan Hati Mama

Seronoknye hati umi pagi nie...
Nak tau kenapa???
Adha tido dengan nyenyak malam tadi hanya bangun untuk BF sahaje dan pg nie dia dah senyum bila umi agah dia...
Alhamdulillah...
Tapi ada satu kerisauan di hati umi...
Semalam sewaktu umi ambik Adha di rumah pengasuh,
Umi melihat salah sorang cucunye terkena demam campak...
Terus umi jadi takut kerana umi risau berjangkit pada Adha...
Ya Allah, demam ni kan berjangkit tu la sebab umi takut..
Adha masih kecil, kalo demam kan susah...
Umi terus kol mak di kampung tanya pendapat mak...
Nasib baik mak cakap takpe, ikutkan hati nak je umi ambik cuti jaga Adha kat rumah dulu...
Kalo Adha tak kena masa kecil, masa besar nanti kena juga...
Tapi apa2 pun umi harap Adha tak di jangkiti Demam Campak...




*** Kan bgs Adha sentiasa ceria mcm nie...



2 ulasan:

alyyani berkata...

jap, kalau ada baby yg kena campak, patut nye tak dibenarkan hantar ke taska. kalau taska nia mmg mcm tu. sebarang penyakit berjangkit mmg taska tak amik. contoh campak ke sakit mata ke.

nia dulu kena campak, alya tak hantar ke taska. jaga nia kat umah je. harap adha tak kena campak ye..

girl_perak berkata...

harap2 mcm tu la kak...