Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Isnin

Sempat tak???

Raya haji jumaat nie...
Ntah sempat ke tak umi sambut...
Perut dah mula tegang, tido pun dah tak lena, duduk pun dh tak senang,,,
Rindunye kat kampung...
Nak balik...
Harap2 boleh la balik raya nie...
Dah terbau ketupat dan gulai daging...
Nak buat sendiri boleh tapi nak juga air tangan ibunda tercinta....
(ngada-ngada je kan umi nie)
Lagi satu mak pun duk suruh balik...
Mak nak beli hadiah baby umi nanti mak cakap...
Mak nak gi beli takda kenderaan coz benda tue besar...
Apa yang korang pikir yea benda yang mak umi nak beli tue???

Ni yang buat umi tak sabar nak balik nie...
Moga baby kuar lepas raya yea sayang...
huhuhu...


Inila gambar umi sekarang yang hamil 9bulan... Tak nmpk perut pun

Tiada ulasan: