Kepada pihak pengunjung Blog MA yang tak seberapa ini MA ingin ucapkan terima kasih sudi menjengahkan diri ke BLOG umi.



Blog ini adalah hak MA. Jikalau orang yang menjengah BLOG ini terasa MA minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. BLOG ini hak peribadi MA. Apa yang MA tulis hanya luahan hati dan tidak ada kena mengena dengan sesiapa.



Khamis

Maxis Penipu...

Ummi betul2 badmood hari nie... rasa nk marah je maxis(postpaid)... 'Penipu' itula yang umi boleh katakan... pakai topup lagi bagus...

Nak tau kenapa umi cakap macma tue... Ini kisahnye...

Umi baru je pakai maxis(postpaid) dalam 3bulan.. masa tu ok je umi pakai... tapi semalam umi bukakla internet dlm 5minit menggunakan handphone... last2 tengok bil jadi rm 49 ke atas... terkejut umi dan suami melihat bil tersebut...
Sebelum umi bukak internet,, bil umi ada dlm 20rgt...
Takkan bukak internet 5minit bil boleh jadi 49rgt???... Dulu sebelum umi pakai bil,,, umi rajin jugak bukak internet melalui hadphone.. tapi tak sampaila plak 10rgt...

Nampak sangat maxis(postpaid) ni penipu... cekik darah...
last umi pakai bulan nie je... bulan depan dah tak nak pakai... menyusahkan je..

Kepada sapa yang baru nk cuba pakai maxis(postpaid) tolong pikirkan balik...
takut nyesal kemudian hari...

1 ulasan:

cik dara sunti gonjes berkata...

dah menyesal punn ;(